PEGASUS’UN ÇOK UYGUN UÇAK BİLETİ FIRSATLARINI KAÇIRMA!

Gezmeyi seven, yeni ülkeler keşfedip anılarına yenisini dahil etmek isteyenler için uçak yolculuğu yapmak büyük avantajdır.

27 Mart 2021
PEGASUS’UN ÇOK UYGUN UÇAK BİLETİ FIRSATLARINI KAÇIRMA!

    Konforlu ve hızlı seyahat etmek isteyenlerin seçimi olan uçak seyahati, uçak bileti kampanyalarıyla birçok gezginin vazgeçilmezi olmayı başarır. Pegasus, birbirinden özel kampanyalarıyla misafirlerine ucuza uçmanın mutluluğunu yaşatır. Peki, en uygun uçak bileti fırsatlarından yararlanmak için ne yapmak gerekir? Pegasus’un misafirlerine uçuş esnasında sunduğu hizmetler nelerdir? İşte, gezginlerin en çok merak ettiği sorular ve daha fazlası…

    Ucuz Uçak Bileti Nasıl Alınır?

    Pegasus’un ucuz uçak bileti fırsatlarından yararlanmak için öncelikle ucuz uçuşları listemek  gerekir. Bu işlemi Pegasus’un internet sitesinden ya da Pegasus mobil uygulaması üzerinden gerçekleştirmek mümkün. Pegasus’un internet sitesi üzerinden ucuz uçak bileti fırsatlarını görüntüleyebilmek için “Ucuz Uçak Bileti Ara” sekmesini kullanmak gerekir. Bu sekmede nereden nereye seyahat edileceği, gidiş ve dönüş tarihi (tek yön ise sadece gidiş tarihi) ve seyahat edecek kişi sayısı bilgileri doldurulur. Son olarak da “Ucuz Uçuş Ara” butonuna tıklanıp, istenilen tarih aralığındaki ucuz uçuşlar listelenmiş olur. Pegasus, tüm misafirlerine konforlu bir uçuş deneyimi yaşatmak ister. Yardım gereksinimi olan misafirleri için ekstra hizmetler sunar.

    Pegasus’un Yardım Gereksinimi Olan Misafirleri için Sunduğu Hizmetler

    Gezginler için ucuza uçmak kadar konforlu bir seyahat yapmak da önemlidir. Pegasus, yardım gereksinimi olan misafirlerine ekstra hizmetler sunar.

    - Tekerlekli Sandalye Talebi: Sağlık sorunları sebebiyle tekerlekli sandalyeye ihtiyaç duyan misafirler, bilet satın alırken ya da uçuş saatinden en az 48 saat önce Pegasus çağrı merkezini arayarak, tekerlekli sandalye talebinde bulunmalıdır. Misafirlerin talepleri uçaktaki limitlere göre değerlendirileceği için önceden haber verilmemesi durumunda hizmetin karşılanmasında gecikme ya da aksaklık yaşanabilir. Tekerlekli sandalye talebinde bulunurken, misafirlerin taleplerini net olarak belirtmeleri ve uçuş saatinden en az 2 saat önce havalimanında olmaları gerekir.
    - Hamile Misafirler: Pegasus’un hamile misafirlerinin seyahat etmek için sağlık raporu sunmaları gerekmez. Her ne kadar hamile misafirlerden sağlık raporu istenmese de, havayolu seyahatlerinden önce güncel sağlık durumları hakkında uzman bir doktordan görüş almaları önerilir. Pegasus Havayolları, tekil komplikasyonsuz hamileliklerde, hamileliği 36 haftayı geçmiş olan anne adaylarının seyahat etmesini kabul etmemektedir. Bu nedenle bütün gidiş-dönüş uçuşları hamileliğin 36. haftası bitmeden tamamlanmalıdır. Pegasus Havayolları, çoğul komplikasyonsuz hamileliklerde de, hamilelik dönemi 32 haftayı geçen anne adaylarının seyahat etmesini kabul etmemektedir. Bu nedenle bütün gidiş-dönüş uçuşları hamileliğin 32. haftası bitmeden gerçekleştirilmelidir.

    - Tıbbi Oksijen Gereksinimi Duyan Misafirler: Pegasus misafirlerine, acil durumlarda oksijen desteği sunar. Acil durumlar haricinde, uçuş süresince tıbbi oksijene ihtiyaç duyan misafirlerin uçağa kabul edilmesine izin verilmemektedir. Sadece acil durumlarda ihtiyaç duyulması halinde Pegasus gerekli teçhizatı sağlayabilir. Fakat misafirler, boş oksijen tüplerini vanası açık olacak şekilde uçuş esnasında kontrol edilmiş bagaj olarak taşıyabilir. Uçuş esnasında portatif oksijen konsantratörü taşımak isteyen misafirlerin, Pegasus tarafından kabul edilen şartlarda cihazları kabin içerisinde ve cihaz taşıma kurallarına dair yazılı bir beyan karşılığı taşımalarına izin verilir. Cihazın uygunluğuna dair de uçuşlardan en az 48 saat öncesine gerek Pegasus Çağrı Merkezi aranarak konu ve beyan içeriğine dair bilgi almak gerekmektedir.
    - Fıstık Alerjisi Olan Misafirler: Anafilaksi şikayeti olan misafirlerin, uçuş esnasında fıstık satışını önleyebilmeleri için durumu rezervasyon sırasında Misafir Kontrol Merkezine ya da Çağrı Merkezi’ne bildirmeleri veya kabin görevlisini bu konuda uyarmaları gerekmektedir.
    - Diyabeti Olan Misafirler: Diyabeti olan misafirler, insülin ve diyabet iğnelerini kabin bagajında bulundurabilir. Diyabetik insülin kalemlerinin kullanımına, kabin bagajında bulundurulabilecek sıvı kısıtlamaları dahilinde, tıbbi belge eşliğinde, güvenlikteki tarama kontrolünde ibraz edildikleri takdirde izin verilmektedir. Reçeteli ilaç kullanan misafirlerin tedaviye dair ek belgelerini (örneğin; kimlik belgesi, doktor mektubu) teyit etmek için yanlarında bulundurmaları tavsiye edilir.

    - İlaç Tedavisine İhtiyaç Duyan Misafirler: Uçuş süresince diyabet ve diğer sağlık şikayetleri sebebiyle tıbbi şırınga kullanması gereken misafirler, bu ilaçlara ihtiyaç duyduklarına dair gerekli belgeyi yanlarında bulundurmalı ve malzemenin profesyonel bir şekilde paketlenmiş ve etiketlenmiş olduğundan emin olmalıdırlar. Bu şekilde ibraz edilmeyen malzeme ve ilaçlara el konulmaktadır. Yasak maddeler ve nesneler alınıp geri verilmemektedir. Misafirler, uçuş sürecinde kullanmaları gereken ilaçları hava taşıtı kabinine sokabileceklerinden emin olmalıdır. Kabin görevlilerinin, misafirlerin talebine göre ilaç soğutma ve ilacı soğuk tutma imkanı bulunmamaktadır. Şayet misafirlerin soğukta tutulması gereken bir ilaç kullanmaları gerekiyorsa, ilacın soğuk torba ya da vakumlu termos içerisinde tutulması kabul edilmektedir. Kronik hastalığı bulunan misafirlerin, uçuş esnasında ihtiyaç duyabilecekleri ilaçlarını yanlarında bulundurmaları gerekir.

    Henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun!

    Yorum yazın
    İsim (Gerekli)
    Yorumunuz (Gerekli)

    Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.