FİLİZ MAKARNA YENİ ÖZEL HARMANINI BOLU'DA TANITTI

FİLİZ MAKARNA'DAN 45'İNCİ YILA ÖZEL ÜRÜN MAKARNA

30 Nisan 2019

    HABER / MUTLU YUCA

    Yarım asra yakındır mutfakların vazgeçilmez markası olan Filiz Makarna, kuruluşunun 45'inci yılında ürettiği Özel Harman makarnasını Bolu'da düzenlediği lansmanla tanıttı.

    Türkiye'nin önde gelen makarna üreticisi olan ve 45 yıldır birbirinden lezzetli ürünlerle mutfaklardaki yerini alan Filiz Makarna , Filiz Özel Harman ürününü Bolu'da bulunan lüks bir otelde düzenlenen lansmanla tanıttı. Lansmana protokol üyeleri ve iş dünyasından çok sayıda isim ile

    Barilla Gıda A.Ş. Genel Müdürü Piero Mirra, Barilla Tedarik Zinciri Direktörü Murat Bozkurt ve davetliler katıldı.

    Yenilikleri ile sektörünün öncüsü olan Filiz'in başarısını daha ileri taşımak için köklü bir lezzet değişimine gittiklerini belirten Piero Mirra, "Sektörde 45'inci yılını kutlayan Filiz, Bolu'da üretimini yaptığı ürünleriyle yarım asra yakındır sofralara lezzet katıyor. Yaptığımız lezzet dönüşümü ile makarna severlere daha kaliteli, lezzetli bir ürün hazırlamak ve aynı zamanda ulusal tarımı ve ekonomiyi de desteklemek istedik. Küresel ve ulusal düzeyde ciddi ekonomik zorlukların yaşandığı günümüzde önemli ve sektör için değerli bir dönüşüm yatırımını hayata geçirdik" dedi.

    Filiz’in yenilenen özel harman tanıtımını ilk kez Bolu’da gerçekleştirmekten mutluluk duyduğunun altını çizen Mirra, şöyle konuştu:

    "Filiz’in tüm çeşitlerini burada, Bolu’daki fabrikamızda üretiyoruz. Çalışanlarımızın hepsi Bolulu.Makarna üretimi aslında lokasyon olarak hammaddeye yakın, yani buğday yetiştirilen lokasyonlarda seçilir. Ancak biz buğdaya uzak olmamıza rağmen Bolu’da olmaktan, bu kente değer katmaktan, Bolulu olmaktan mutluyuz, gurur duyuyoruz.Daha nice 45 yıllar birlikte büyüyüp, gelişerek yaşama ümidiyle"

    TÜKETİCİLERİN VAZGEÇİLMEZ LEZZETİ FİLİZ’E GÜVENİYORUZ

    Tarladan çatala sürdürülebilirlik kavramı ile çalışmalarını sürdüren Filiz'in Türkiye'de çiftçilerle önemli projeler yürüttüğünü kaydeden Piero Mirra şunları söyledi; "Makarnamızın ana hammaddesi olan buğdayın sürdürülebilir üretimi konusunda akademik kuruluşlar ve uzmanlarla birlikte bugüne kadar birçok araştırma ve proje yürüttük.Eğitim ve yayınlarla çiftçilerimize sürdürülebilir buğday tarımı ve iş modellerini aktardık. 20 yıldır Türkiye’nin neredeyse tüm bölgelerinde yürüttüğümüz bu çalışmalara son üç yıldır Trakya’yı da ekledik. Trakya'da birkaç yıl öncesine kadar durum buğdayı üretimi neredeyse durmuştu. Sonüçyıldır Trakya’da sürdürülebilir tarım kapsamında yaptığımız çalışmalarla önemli bir durum buğdayı hacmine ulaşılabileceğine üreticilerle birlikte tanık olduk. Biz bu topraklara, çiftçilerimize, 45 yıldır başarıyla tüketicilerin vazgeçilmez lezzeti olan Filiz’e güveniyoruz. Zor yatırım koşullarına rağmen, daha kaliteli hammadde tedariki, Ar-Ge çalışmaları, hat yatırımları, yeni ambalaj tasarımı, tüketici araştırmaları ve özel harman üretim modeli için önemli bir yatırım gerçekleştirdik. Hedefimiz, Türkiye'de makarnanın değer algısını artırarak tüketicilere her öğünde kaliteli, güvenilir ve sağlıklı bir tercih sunmak.” diye konuştu.

     

    Henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun!

    Yorum yazın
    İsim (Gerekli)
    Yorumunuz (Gerekli)

    Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.